Wednesday, April 24, 2013

FISHES..FISHH!!!

ok fine! setelah beberapa lama aku bercuti tanpa ikan dalam rumah
(tak cukup ikan dalam rumah)
dan disini aku nak mencari aquarium denganharga murah @ berpatutan
maklumlah aku  ni gile ikan tak boleh tengok ikan sangat
walaupun xtau sangat nama2 ikan ni...
yang penting ini adalah hidup aku...dunia ikan dunia aku...

besar macam ni pun boleh jugak,..cuma nak cari barang2 filter or akak mesin oxygen untuk ikan2...

u guys tau tak dimana nak mencarinya?

hasil-hasil chit chat dengan teman seangkatan mengenai betta plak...ikan2 laga kini dah turun dan menyegant di nature betta!!!!!!

ini dia KINGCROWNTAIL!!!
cantik bukan ?? actually im really interested to book such this betta
king crowntail super!!
ayoo penuhlah umahku denganikan2 laga nanti...

No comments:

Post a Comment