Monday, March 18, 2013

Angkara Peter's Answer....

ada cerita penting aku nak sharing dengan korang 1 peristiwa bertarikh 16 march

aku,samsul,agus dan eiz serta ruby lepas makan je salah seorang kawan kami memperkenalkan satu game bernama "Peter Answer'..

Sebenarnya permainan ini lebih kurang kepada nak kenakan orang..Malah aku terkene dalam permainan ini adtas rancangan nakal dorang..Mati2 aku ingatkan betul..

Tapi di pengakhirannya sesuatu menda telah berlaku ke atas aku di mana aku tak puas hati nak mencuba dalam keadaan suasana gelap ditemani lampu lilin sahaja aku mula menaip soalan yang berkaitan..


Dalam masa 5 saat ia menjawab
" aku nak kau ,darah kau .."
sedangkan bukan permainana dari kawan-kawanku lagi..
aku pun melayan la permainan ini terasa "fun" bile bermain lebih ke arah spirit..


soalan terakhir yang kami tujukan

"peter,please answer the following question"
ques: tahu tak kemana kamai nak pergi lepas ni

lalau dia menjawab
" korang nak keluar kan"

agak tergamam pada malam tersebut,,Bulu roma naik betul..

Kami semua berlari kebawah dan lau di pejalan kaki berbumbung kan zink..
masalahnya bila kawan-kawan aku lalu ,xda apa yang berlaku sedangkau aku lalu je kedengan batu dibaling atas zink..sekali..dua kali..dan balik dari makan pun begitu..asal aku lalu je kedenganran batu dibaling sedangkan xda orang..agak menyeramkan tengah malam tersebut....


Samapai dirumah je...aku dirasuk ..entahkan sedar entahkan tidak....
Kawan-kawan aku pun tak tau nak buat apa dah dengan aku...

sumpah aku tak akn main permainan tu lagi...walaupun pada mulanya permainan itu macam menipu tapi aku tak tau plak tibe2 jadi betul pada malam tersebut dengan keadaan aku "kotor"...


Mungkin pada korang hanya lah permainan bodoh tapi tidak pada aku yang tengah sakit sekarang ni...
Terima kasih kawan..

No comments:

Post a Comment