Wednesday, March 27, 2013

Im a bettalovers!!


Hal yang amat menyedihkan bila kali ini aku "spawn" kan ikan betta aku (si mustard gas gan hmpk si betina)
menjadi !! yeayy!!! hasilnya.....TARAAAA



TAPIIIII...

sayangnya hiilang dimakan oleh si bapak ikan.... 3 kali cubaan breed 3 kali fail..
1) orangyangbaik hati basuh aku punye aquarium habis hilang telur..
2) bile fry dah mejadi mati pula
3) dah spawn tlur dimakan bapanya.

warghhhh tensennyaaaaaaa....!!!

apa punaku tak sabar menantikan sepasang (mungkinlaaa) wild betta untuk santapan pandanganmataku...
insya allah ada masa lagi aku akan breed kan semua ikan2 aku..so ,mana yang menjadi aku akan jual..janji puas hati dengan hasil kerja tangan sendiri..


yeah!! this is for sure and im a fanatic betta lovers


mood: happy#go lucky#wanna try# eep going!!

No comments:

Post a Comment