Monday, March 4, 2013

Im TOO Tired faced the scum in LiFe!!!

The relationship is already ended!!

Think carefully...
Nevermind and oh ya thanks for everything that u had done for me..#SIGH!

"disebabkan kekalutan fikran hari ni nak ke kerja aku tersalah ambil train .
i took the wrong train...
apa yang aku nak katakan disini adalah:
kepada lelaki: thnks sangat2 sebab membuatkan aku betul2 lemah dalam menghadapi liku2 kehidupan ini..
Xada yang sesempurna yang ingin kamu carikan dan tak akan ada sesempurna yang ingin dihajati..
semua ini adalah noktah yang ditentukan sejak azali lagi ...
meskipun aku telah mencuba untuk ke arah yang lebih baik namun siapa tahu rawan dihati aku ni...

jalan terbaik adalah biarlah tuhan yang menentuan apa yang akan berlaku seterusnya dan akan aku hadap di kemudian nanti..
hati penat mengahdap segala yang terjadi..
bukan penipuan bukan jua kelukaan
namun ini adalah yang telah ditetapkan
"kun fa ya kun"

terima kasih"

On what purpose  i have thru this way in life??

A Man

U make my life becOMING  suffer..!





No comments:

Post a Comment